Felhasználói panasz bejelentése
A felhasználói panasz olyan, a víziközmű-szolgáltatással kapcsolatban előterjesztett beadvány, megkeresés, amely egyéni jog- vagy érdeksérelem megszüntetésére irányul és elintézése nem tartozik más – így különösen bírósági, közigazgatási – eljárás hatálya alá.
A felhasználói panaszt a víziközmű-szolgáltatónak 15 napos határidőn belül érdemben, írásban meg kell válaszolnia, amelyben tájékoztatást kell adni a megtett intézkedésekről vagy a felhasználói panasz elutasításának indokairól.
A korábbi, érdemben megválaszolt felhasználói panasz tartalmával azonos tartalmú, ugyanazon Felhasználó által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó felhasználói panasz, valamint a névtelen felhasználói panasz kivizsgálását a Víziközmű-szolgáltató mellőzheti.
A sérelmezett tevékenység vagy mulasztás bekövetkeztétől számított egy éven túl késedelmesen előterjesztett felhasználói panasz érdemi vizsgálat nélkül elutasításra kerülhet.
A felhasználói panaszt a víziközmű-szolgáltatónak 15 napos határidőn belül érdemben, írásban meg kell válaszolnia, amelyben tájékoztatást kell adni a megtett intézkedésekről vagy a felhasználói panasz elutasításának indokairól.
A korábbi, érdemben megválaszolt felhasználói panasz tartalmával azonos tartalmú, ugyanazon Felhasználó által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó felhasználói panasz, valamint a névtelen felhasználói panasz kivizsgálását a Víziközmű-szolgáltató mellőzheti.
A sérelmezett tevékenység vagy mulasztás bekövetkeztétől számított egy éven túl késedelmesen előterjesztett felhasználói panasz érdemi vizsgálat nélkül elutasításra kerülhet.